2017. március 24., péntek

Dávid Botond fotóművésszel főztem



Noha, hallottam már korábban is a székelyudvarhelyi Dávid Fotóműhelyről, nem ismertem a működtetőjét, nem ismertem senkit a fotós-dinasztiából. Aztán úgy hozta a sors, hogy a Székely Konyha Magazin forgatásához alany kellett, segítségért pedig Emese barátnőmhöz folyamodtam. Amikor mondtam neki, hogy férfi kellene legyen az alany, mivel nőnapi menüt kellene készíteni, Emese egyből rávágta, Dávid Botond! Mi több, le is beszélte vele az egészet, nekem pusztán annyi dolgom volt, hogy egyeztessem a részleteket, illetve ott legyek műsorvezetőként a forgatáson. Nos, elöljáróban csupán annyit fűznék még hozzá, hogy számomra is élmény volt Dávid Botond fotóművésszel főzni, aki nemcsak az objektíven keresztül látja és láttatja sajátosan a világot, de a konyhában is érdekes meglátásai vannak.  

1 megjegyzés:

  1. Kedves Alíz és Botond, kis eltéréssel, de elkészítettem a nagyon finom menü ajánlatot, nyulam nem volt, de sertésoldalasból is isteni lett! A fokhagymakrémleves azóta újra készült, előnye, hogy gyorsan összedobható, a köret szintén nagyon tetszett. Kárpátalján hasonlóan készül a piros krumpli, nagyjából ugyanaz a recept, csak bőven adagolandó bele darált paprika-por. Köszönjük a finomságos ebédet!!! https://vicuska13.blogspot.com/2017/03/tejszines-fokhagymakremleves-es.html

    VálaszTörlés